دستگاه اکسیژن ساز صنعتی قیمت { بروز سال 1401 }

وظیفه اصلی دستگاه اکسیژن ساز صنعتی چیست؟ یکی از معضلات بسیاری از دستگاه های اکسیژن ساز صدای بلند و گوش خراش تولید شده توسط دستگاه می باشد. این دستگاه در این ظرفیت ها اکسیژن لازم بیمار ها را به شکل پیوسته تولید می کند. یکی از تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی در این است که ظرفیت کپسول های گاز اکسیژن مورد استفاده در صنعت به دلیل حجم کاری که بوسیله آن انجام می شود و بیشتر جهت احتراق است ، از کپسول های اکسیژن پزشکی بیشتر است . هنگامی که چراغ سرویس و یا بوق هشدار روشن میشود، ۲ تا ۳ روز کاری برای تعمیر دستگاه طول می کشد. تنها کافی است آنها را به برق بزنید و روشن کنید تا تجربه متفاوتی را داشته باشید. نقص این روش در مصرف زیاد برق و آب برای خالص سازی اکسیژن بود . روش های دیگری نیز برای تولید اکسیژن وجود دارند که طبیعی نیستند و طی پروسه هایی که توسط انسان ها انجام می شود و مصنوعی نام دارند بوجود می آیند .

دستگاه اکسیژن ساز صنعتی

دستگاه اکسیژن ساز صنعتی نو

دستگاه اکسیژن تا زمانی که به منبع الکتریکی متصل باشد می تواند عملیات تولید اکسیژن را ادامه می دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم، تا بیشتر درباره این نوع دستگاهها و تعمیر آنها صحبت کنیم. ازن روشی بسیار مؤثر برای تصفیه باکتریولوژیکی می باشد و در انواع شرایط روزمره مانند از بین بردن بو تا اطمینان از آب آشامیدنی تمیز و با کیفیت خروجی از شیر مفید میباشد. یکی از دستگاه هایی که برای بیماران تنفسی در نظر گرفته شده است، اکسیژن ساز میباشد. حال مدل نیتروژن ساز از ستون اول که رو به روی عدد ظرفیت است، مشخص می شود. یک زئولیت مصنوعی از ساختار کریستالی لیتیومی، ظرفیت جذب نیتروژن زیاد، راندمان بالای جداسازی اکسیژن/نیتروژن است. یکی ازخصوصیات خاص که خریداران را وادار می کند که از این دستگاه یعنی دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی و صنعتی قابل حملاستفاده کنند خلوص بالای ۹۵ درصد خروجی اکسیژن آن است، بر همین اساس این دستگاه به ابزاری پر طرفدار تبدیل شده است .دستگاه های فراوانی در بازار هستند ولی همه ی آنها دارای کیفیت بالا نیستند. کمپرسور دستگاه اکسیژن ساز ممکن است در طول زمان و استفاده از آن، خراب شود.

دستورالعمل دستگاه اکسیژن ساز صنعتی

ویژگی دستگاه اکسیرژن ساز داشتن کمپرسور قوی، نجوه ی کاربری و استفاده آسان و عدم نیاز به تعمیر و مراقبت های دائمی می باشد که این دستگاه را باب میل بیمارستان ها، درمانگاه ها و دیگر مراکز پزشکی مجاز کرده است. دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی و صنعتی قابل حمل ارائه شده توسط ما دارای ضمانت نامه از کشور سوئیس می باشد. اکسیژن ساز را در دو نوع چینی و آمریکایی ارائه نموده ایم تا مشتریان با توجه به میزان هزینه مورد نظر بتوانند خرید خود را انجام دهند. زیرا تعمیر دستگاههای اکسیژن ساز به سادگی انجام نمیشود و نیازمند تخصص کافی میباشد. در مرحله سوم میزان اکسیژنی که باید از دستگاه خارج شود تنظیم میگردد و خروجی اکسیژن بر حسب لیتر بر دقیقه میباشد. با 6 الی8 لیتر آب 10 روز جوشکاری دائم انجام دهید.فول اتوماتیک. دستگاه تنفس مصنوعی یا وِنتیلاتور (به انگلیسی: medical ventilator) دستگاهی است که کار تنفس را برای بیمارانی که بهطور موقت یا دائم دچار مشکلات تنفسی هستند انجام میدهد. خرید دستگاه اکسیژن ساز دست دوم بصورت فروش مستقیم برای مصرف کننده انجام می گیرد. برای اطلاع از قیمت ها برای تعمیر دستگاه اکسیژن ساز خود می توانید از طریق راه های ارتباطی با تیم تعمیر تجهیزات پزشکی ما در ارتباط باشید.

اکسیژن ساز صنعتی

دستگاه اکسیژن ساز صنعتی بزرگ

برای تعمیر دستگاههای اکسیژن ساز خود و دیگر تجهیزات پزشکی میتوانید از طریق وب سایت و یا شماره تلفنهای ما با متخصصین ما در تماس باشید. دستگاه نیتروژن ساز صنعتی (مولد نیتروژن) به منظور جداسازی نیتروژن از هوا مورد استفاده قرار میگیرد و این قابلیت را دارد که نیتروژن با خلوص 99.999% را تولید نماید. دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی شرکت مهندسی فران با هدف تولید اکسیژن در محل واحدهای درمانی در ظرفیتهای متنوع با خلوص ۹۲ تا ۹۵ درصد تولید می شود. ما همیشه با عرضه ی بهترین دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی و صنعتی قابل حمل مضاف بر حضور پر رنگ در بازار رقابتی کماکان تلاش در جلب نظر شما مشتریان و همراهان عزیز داریم. چنانچه شما جزو بیمارانی محسوب می شوید که به اکسیژن ساز نیاز مندید و قصد دارید به مسافرت بروید بهترین گزینه برای شما دستگاه اکسیژن ساز پرتابل می باشد. دستگاه اکسیژن ساز صنعتی نسبت به دستگاهها و شیوههای قدیمیتر تولید اکسیژن چند مزیت دارد. پایین بودن سطح صدای تولیدی: به دلیل استفاده مداوم و چندین ساعته از این دستگاه، باید کمترین صدای ممکن را تولید کند. این مهم توسط کارشناسان و مهندسین ما در کمترین زمان قابل اجرا می باشد.

دستگاه اکسیژن ساز صنعتی بیشتر

شما به راحتی می توانید با ارتباط گیری با کارشناسان مربوطه، تقاضای خود را ثبت کرده و از این دستگاه ها در بازه های زمانی مختلف به منظور بهبودی بیمارانتان استفاده کنید. دستگاه اکسیژن ساز از ساختاری برخوردار است که میتواند اکسیژن موجود در هوا را تغلیظ کرده و در نتیجه اکسیژن سالمی را در اختیار بیمار قرار دهد. دستگاه اکسیژن ساز صنعتی زیر نظر کارشناسان متخصص قیمت دهی می شوند. کارشناسان کالا پزشکی با توجه به اطلاعاتی که در مورد دستگاه های اکسیژن ساز و سایر دستگاه ها دارند می توانند با در نظر گرفتن شرایط بیمار و یا نیاز محیط بیمارستانی و کلینیک ابزار مناسب را معرفی نموده و نحوه استفاده از آن را برای مصرف کنندگان توضیح دهند و همچنین سفارش بیمار را ارسال نمایند. تعمیر دستگاه های قابل حمل یا به عبارت دیگر دستگاه اکسیژن ساز پرتابل در شرکت ما توسط تیم تخصصی صورت گرفته و درکمترین زمان باتوجه به عیب یابی دستگاه از سمت کارشناسان از 24 ساعت تا 72 ساعت قابل انجام است.

دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز صنعتی تعهد

یکی از دستگاه های اکسیژن ساز خانگی دستگاه اکسیژن اکساز ۵ لیتری J۵N می باشد. اولین و بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و اکسیژن ساز بیمارستانی در ایران است که با توجه به نیاز مشتریان به خدمات تعمیر این نوع دستگاه های مهم، و حیاتی بودن دستگاه های پزشکی در اسرع وقت و سریعترین زمان بررسی ، تعمیر و تقدیم مشتریان عزیز می نماید. چنانچه شما دارای بیماری بد حال هستید که نیاز به دریافت اکسیژن از دستگاه اکسیژن ساز می باشد، بهتر است از یک شرکت معتبر اجاره دستگاه اکسیژن ساز انجام دهید تا حال بیمار خود را بهبود ببخشید. هنگامی که بیماری در شرایط وخیم قرار دارد و توانایی تنفس و دریافت اکسیژن به اندازه کافی ندارد استفاده از گاز اکسیژن می تواند سوخت و ساز بدن فرد را بالا برده و او را زنده نگه دارد. 🌍دستگاه جوشکاری هیدروژنی مخصوص طلاسازان بدلیجات و نقره بی خطر, ایمن , نیازی به سیلندرهای بزرگ اکسیژن و البته پرخطر و گاز نیست, این دستگاه بهترین جایگزین برای سیلندرهای خطرناک و حادثه ساز میباشد. اطلاعات بهترین مارک دستگاه اکسيژن ساز ورامین بوشهر شرکت تجهیزات پزشکی و بیمارستانی ساوه قائم شهر.

افزایش دستگاه اکسیژن ساز صنعتی

پس از آن انواع دستگاه اکسیژن ساز که توسط تعمیرکاران ما سرویس و تعمیر می شوند را نام برده و در انتها نیز برندهای دستگاه اکسیژن ساز موجود در بازار ایران که در واحد تعمیر اکسیژن ساز مجتمع فنی مورد سرویس و تعمیر قرار می گیرند را فهرست می کنیم. شماره سری ساخت و تاریخ تولید و انقضای کپسول باید روی آن ثبت شود که این مورد در مصارف پزشکی اهمیت بسیار زیادی دارد. در ابتدا دستگاه های اکسیژن ساز بسیار سنگین و بلند و همین طور غیر قابل جمل بودند که در اوایل سال 2000، دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل تولید شدند. متخصصان ابزار آلات پزشکی با نظر به اطلاعاتی که در مورد دستگاه اکسیژن ساز و سایر دستگاه ها دارند می توانند با در گنجاندن شرایط بیمار ابزار مناسب را معرفی کرده و نحوه استفاده از آن را برای شما کاربران شرح دهند و همچنین سفارش بیمار را ارسال نمایند. ایا دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان نیز مورد استفاده قرار میگیرد؟

دستگاه اکسیژن ساز

پس از آشنایی با قطعات دستگاه، برای کرایه دستگاه اکسیژن ساز لازم است بدانیم که این دستگاه چگونه کار میکند. اما برای کرایه دستگاه اکسیژن ساز، چه شرایط و مدارکی لازم است؟ لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم. تفاوت این نوع اکسیژن ساز با نوع خانگی آن در اندازه و وزن دستگاه و نیز مجهز بودن به باتری شارژی داخلی است در صورت متصل بودن به برق ۲۲۰ ولت شهری و یا ۱۲ ولت فندکی اتومبیل باتری شارژی داخل دستگاه شارژ میشود تا در مواقع مورد نیاز، برق دستگاه را تامین نماید. پکیج های مولد گاز اکسیژن (اکسیژن ساز) تامین شده توسط گروه صنعتی زاگرس، دارای خلوص 92% تا %95 می باشند.

تعمیر دستگاه اکسیژن ساز برای همه مدلها با تخصص و تجربه کافی در این زمینه، امکانپذیر میباشد. شرکت دلوار فراز یکی از شرکت های قدیمی با هجده سال سابقه فعالیت میباشد که انواع اکسیژن ساز را با بهترین برند های مطرح جهان و همچنین بهترین مدل ها به فروش میرساند. در بسیاری از بیماران بستری در منزل و یا بیمارانی با مشکلات حاد ریوی از دستگاه اکسیژن ساز استفاده میگردد. بیمارانی که مبتلا به نارسایی ریوی از جمله COPD و ILD و … همچنین از گاز اکسیژن و خاصیت از بین بردن آلودگی آن ، در مواقعی که بدن فرد به آلودگی مبتلا شده و یا ریه وی درگیر ویروس ها و باکتری ها شده سرعت درمان را تسریع کند. یکی از اصلی ترین کاربرد های این دستگاه برای زمانی است که خدای نکرده بیمار مبتلا به کرونا در منزل دارید. ابتدا قبل از هر کاری اگر شما خودتان بیماری تنفسی دارید باید بدانید که به چه مقدار اکسیژن نیاز دارید؟ چنانچه اکسیژن ساز دست دوم برای فروش دارید و یا به دنبال دستگاه اکسیژن ساز کارکرده هستید، راهنمای شما خواهیم بود. در این بخش اندکی طرز کار دستگاه اکسیژن ساز را شرح می دهیم. واحد درایور ازن ژنراتور OZ-100 از بخش هایی مانند یکسو ساز، مبدل AC/DC جهت تبدیل برق متناوب شهری به برق مستقیم و بخش تبدیل ولتاژ DC به AC با ولتاژ بسیار بالا تشکیل شده است.

اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز صنعتی بدون خطر

ورودی برق 220 ولت . ۱-۱ فیلتر اول از جنس پلی اورتان یا همان ابر صنعتی است که وظیفه جذب گرد و غبار موجود در هوای ورودی را بر عهده داشته و قابل شستشو بوده و میباید هر هفته یکبار با آب معمولی بدون شوینده شسته و خشک شود. دانستن این نکته خالی از لطف نیست که کمپرسورها بعد از فیلترهای تصفیه گرد و غبار و آلودگی قرار دارند و وظیفه آنها از این نقطه شروع میشود. 2- از یک فیلتر برای حذف گرد و غبار و از بین بردن حشرات قبل از ورود به سلول استفاده می شود. از این ماده در صنایع مختلفی چون کشاورزی، بوگیرها، محصولات صنعتی (جداساز و جاذب نفت) تصفیه فاضلاب (تصفیه آب، حذف فلزات سنگین و …) استفاده میشود. هیچگونه ناخالصی مانند گاز های دیگر شامل کربن دی اکسید و کربن مونو اکسید نباید بویژه از یک حداکثر مشخص شده ای بیشتر در کپسول های اکسیژن پزشکی وجود داشته باشد چون مستقیما با جان انسان در ارتباط بوده و ممکن است موجب مسمومیت و حتی مرگ شخص مصرف کننده شود. همچنین عناصری چون نئون، آرگون، زنون، کریپتون و هلیم به مقادیر اندک و ترکیباتی چون کربن دی اکسید، کربن مونوکسید، متان و برخی هیدروکربنها، و اکسیدهای نیتروژن و گوگرد که عمدتا نقش آلاینده هوا را دارد، به مقادیر ناچیز در هوا یافت میشوند.

انواع دستگاه اکسیژن ساز صنعتی

6- در نهایت گاز قدرتمند ازن از دستگاه خارج می شود که می تواند بو، دود و دیگر آلاینده های مضر را اکسید کند. ازن خاصیت اکسید کنندگی بالایی دارد و می تواند ترکیبات آلی، رنگ، بو، مزه و عوامل بیماری زا را نابود کند. دستگاه تولید و تزریق ازن OZ-100 شرکت ازن آب، بر خلاف کلر و دیگر گندزداها، باعث تولید ترکیبات فرعی و سرطان زا نشده و در صورتی که بعد از تزریق ازن به آب، مقداری از گاز اضافه باشد به حالت اکسیژن در آمده و هیچ نوع ماده زاید و سمی از خود به جای نمی گذارد. اکسیژن ساز پرتابل وسیله دیگری می باشد که جهت استفاده بیمار در بیرون از منزل طراحی و تولید گردیده است . بعضی از بیمارانی که اخیرا از بیمارستان مرخص شده اند و همین طور با کمبود اکسیژن مواجه هستند؛ این امکان را دارند تا با اجاره دستگاه اکسیژن ساز به صورت روزانه و اجاره تخت بیمارستانی، ادامه روند درمان را در خانه ی خود سپری کنند تا به بهبودی کامل برسند. نوع قابل حمل این کپسول های اکسیژن در ابعاد کوچک و کم وزنی طراحی شده و برای افرادی بوجود آمده اند که در محیط های بیرون از منزل نیز با مشکلات تنفسی مواجه شده و نیاز به استفاده از اکسیژن دارند .

هزینه دستگاه اکسیژن ساز صنعتی

این نوع از کپسول ها را می توان برای کارهای صنعتی در ابعاد بسیار کم و سبک مورد استفاده قرار داد . 20% از هوا را اکسیژن (O2) تشکیل می دهد، بنابر این با اعمال اکسیژن خالص به ورودی Tube می توان راندمان دستگاه را افزایش داد. دو دکمه روی مثبت و منفی روی دستگاه اکسیژن ساز وجود دارد که به کمک آن می توان زمان فعالیت دستگاه را افزایش یا کاهش داد. در این مطلب قصد داریم شما را با تعمیر دستگاه اکسیژن ساز توسط واحد تعمیر اکسیژن ساز مجتمع فنی ما آشنا کنیم. واحد تعمیر اکسیژن ساز تمامی خدمات سرویس، تعمیر و تعویض قطعات انواع دستگاه های اکسیژن ساز را به هموطنان عزیز ارائه می دهد. فروشندگان دستگاه اکسیژن ساز دست دوم بخوانند! چه بسیارند اکسیژن ساز هایی که تنها بیمار چند ساعت و یا چند روز از دستگاه استفاده نموده و درواقع دستگاه اکسیژن ساز در حد نو می باشد. اکسیژن ساز دستگاه های پزشکی هستند که اکسیژن موجود در هوای محیط را متمرکز میکنند تا گاز اکسیژن غنی شده را برای بیماران تامین کنند. اما دستگاه اکسیژن ساز تا زمانی که هوا و منبع تامین برق وجود داشته باشد همیشه گاز اکسیژن خالص در اختیار بیمار قرار می دهد.

 

در صنایع مختلف برای از بین بردن بو و تولید آب آشامیدنی باکیفیت، کمپرسور اکسیژن ساز صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. روش کاردستگاه اکسیژن ساز، به این صورت است که گازهای ترکیبی هوا و اکسیژن آن را تجزیه نموده وسپس در یک مخزن مخصوص، اکسیژن خالص را تولید می کند که همین امر، باعث می شود که ریه دچار آسیب نشود. روش دیگر جذبی تحت فشار است که در آن بر اساس روش انبساط حجمی هوا عمل شده و هوا توسط یک کمپرسور فشرده می شود و طی یک فرایند تجزیه و غربالی مولکولی قرار می گیرد و نیتروژن و گاز های دیگر موجود در هوا جدا شده و اکسیژن خالص با درصد تقریبا 96 درصد باقی می ماند. بخش Tube، نقش تشکیل پلاسما برای تجزیه اکسیژن موجود در هوا و تولید ازن را دارد. دستگاه ازن ساز نیازی به ماده مصرفی ندارد، با برق کار کرده و در محل تولید می شود و به شکل دائم قابلیت استفاده دارد. در این صورت و برای رفع مشکل آن، ۱ تا ۲ روز کاری برای تعمیر دستگاه اکسیژن ساز طول می کشد. با مشخصات وزن و حجم و فشار کاری ارائه شده روی کپسول اکسیژن می توانید متوجه شوید که آیا کپسول پرتابل است یا خیر و با توجه به شرایط محیط کپسول اکسیژن با حجمی مناسب انتخاب شود تا فضای بسیاری را اشغال نکند.

گروه صنعتی زاگرس این دستگاه را با 2 سال گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد. بدبختانه خیلی از سو استفاده کنندگان و دلالان مشتریان را وادار می نمایند به دادن هزینه های زیاد. دستگاه اکسیژن ساز توانسته نظر مشتریان زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کند. مواردی که اشاره کردیم، از جمله مهمترین بخشهای تعمیر دستگاه اکسیژن ساز میباشند. دیگر بخشهای آن نیز از کمپرسورهای ورودی دستگاه تا کپسولهای پرکنی، شیرهای کنترل، رگلاتورها و… فاصله تا مواد اشتعال زا باید بین یک تا سه متر، بسته به میزان اشتعال ماده باشد. حتما میدانید که اکسیژن یک گاز اشتعال زا است بنابراین استفاده از سیگار، خطر آتش سوزی و انفجار راه به همراه دارد. اگر آتش تحت این شرایط شعله ور شود کنترل آن سخت تر است زیرا آتشی که با اکسیژن خالص می سوزد بسیار داغ تر از آتش های دیگر است.

دستگاه اکسیژن ساز صنعتی نوین

اکسیژن برای افزایش دمای شعله در کوره ها و مشعل هایی که برای شکل دادن به قطعات شیشه استفاده می شود ،مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در صنعت برای بسیاری از حوزه ها مانند تصفیه آب و فاضلاب ، هوافضا ، صنعت فولاد ، شیشه سازی و حمل و نقل و غیره کاربرد دارند. آب تصفیه خانگی .آمپر مصرفی 4/5 امپر . امپر کشی از خودرو حدود 2/5 امپر .آب مصرفی تصفیه معمولی. دارای ماژول امپر کشی کاتالیست. لازم به ذکر است که مراحل پایپینگ و لوله کشی های مرتبط با مولد اکسیژن توسط خود شرکت انجام شده و عملکرد پکیج کاملا ضمانت می شود. ارائه ی پکیج کامل مولد گاز همراه با مشاوره ی فنی و تخصصی مهندسین شرکت بسته به ظرفیت و خلوص مورد نیاز دستگاه و خواسته ی شما مشتری گرامی صورت می گیرد. زئولیت با ظرفیت نیتروژن استثنایی برای ارائه عملکرد بهینه در جداسازی اکسیژن از هوا در تغلیظ کننده های اکسیژن پزشکی است.

تأیید شده دستگاه اکسیژن ساز صنعتی

بنابه کاربرد دستگاه اکسیژن ساز در صنایع مختلف، از ظرفیت های مختلفی برحسب لیتر بر دقیقه و یا مترمکعب بهره گرفته می شود. دستگاه اکسیژن ساز خانگی بخصوص اگر از مارک های امریکایی باشد، عمر کارکردی بالایی دارد. پس از استفاده از دستگاه سی پپ، کیفیت خواب بیمار به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند و مشکلاتی مانند خروپف نیز برطرف می شود. کاربرد دستگاه اکسیژن ساز صنعتی همان طور که از نامش پیداست، در صنعت است. است این افراد به دستگاه اکسیژن ساز نیاز دارد تا کمبود آنها برطرف شود. گاز اکسیژنی که در کپسول های اکسیژن پزشکی و صنعتی قرار دارد بویژه در مورد پزشکی باید بدون رنگ و بو باشد تا استنشاق آن برای بیماران راحت تر باشد. همچنین متوجه خواهید شد که در چه فشاری می توانید این کپسول را مورد استفاده قرار دهید و تفاوت کپسول کوهنوردی و غواصی و حالت عادی که روی زمین و در شرایط طبیعی جوی مورد استفاده قرار می گیرد را مشخص می کند.

در روش الکترولیز پیوند بین این دو ساختار از هم بوسیله جذب الکترومغناطیسی گسسته شده و دو ستون وجود دارد که در یکی اکسیژن و در دیگری هیدروژن جمع شده و اکسیژن خالص در دسترس قرار می گیرد و بوسیله کمپرسور ها در سیلندر ها و کپسول ها جمع می شوند. اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که تاریخ تولید و انقضای هر سیلندر بر روی آن حک میشود که هر چه به تاریخ حال نزدیک تر باشد قیمت آن کپسول بیشتر و بالعکس میباشد . به عنوان یک نکته جانبی ، می توان از فرآیند PSA برای تولید نیتروژن با جمع آوری مولکول های نیتروژن و تخلیه اکسیژن استفاده کرد. دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی و صنعتی قابل حمل بر عکس کپسول اکسیژن دیگر نیازی به شارژ مجدد و چند باره ندارد و برای همیشه می توان از آن استفاده کرد چرا که همان طور که از اسمش پیداست می تواند خود به ساخت اکسیژن بپردازد.

چطور دستگاه اکسیژن ساز دست دوم خود را بفروشیم؟ بسیاری از افراد از جمله بیماران حاد ریوی ، آسمی ، پونومونی ، قلبی و نیز در برخی موارد افراد سالم نیز جهت رفع خستگی روزانه می توانند از این دستگاه استفاده کنند . بخصوص افرادی که از بیماری های ریوی و تنفسی رنج میبرند باید اکسیژن سالمی را تنفس کنند. بیماریهای دیگری همانند، آمفیزم که باعث تشدید بیماری ریوی میشود و یا بیمارانی که از بیماریهای تنفسی رنج میبرند، آسم، پونومی، قلب و… دستگاه اکسیژن ساز خصوصاً پس از شیوع بیماری کرونا در سطح جهان، جای خود رو به صورت گسترده در خانه ها باز کرده است. دستگاه اکسیژن ساز صنعتی از دو برج حاوی مواد جاذب تشکیل شده است. در حال حاضر یک دستگاه اکسیژن ساز امریکایی دست دوم خوب می تواند از حدود 4 میلیون تومان به بالا قیمت گذاری شود. یکی از مهمترین دستگاه هایی که با پیشرفت تکنولوژی تولید شد همین دستگاه اکسیژن ساز خانگی می باشد. به این روش از تولید نیتروژن، روش PSA یا Pressure Swing Adsorption می گویند. یعنی از روش PSA برای جداسازی اکسیژن از دیگر گاز ها موجود در هوا استفاده کرده است.

مشخصات فنی دستگاه اکسیژن ساز صنعتی

اما به جای خنک کردن هوا، ابتدا آن را فشرده و تصفیه کرده و گاز نیتروژن آن را هم حذف می کند سپس گاز اکسیژن خالص را در یک نرخ جریان مطلوب تحویل بیمار می دهد. اکسیژن افزوده شده به آب سبب حذف آلودگی ها و سموم موجود در آن می گردد. ۱-۳ فیلتر خروجی از یک فیلتر آنتی باکتریال بوده که وظیفه حذف باکتری ها و ذرات میکرونی را دارد تا اکسیژن خروجی یک اکسیژن سالم و مدیکال جهت تنفس بیمار باشد. دستگاههای اکسیژن ساز داخلی و یا خارجی در طول استفاده از آن ها، به دلایل مختلفی نیاز به تعمیر دارند تا بهتر کار کنند. دستگاه نیتروژن ساز در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. شرکت مهندسی فران برنامه سیستم کنترل دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستانی خود را با هدف بهینه سازی متغیرهای عملیاتی برای دستیابی به خلوص و شار مورد نیاز بهینه سازی می کند. با توجه به پیشرفت هایی که در طراحی و ساخت اکسیژن سازها صورت گرفته است، اکسیژن سازهای کوچک و سبکی تولید شده که به دستگاه اکسیژن ساز خانگی معروف هستند. بخش Driver وظیفه تولید برق با ولتاژ بالا که مورد نیاز واحد Tube می باشد را بر عهده دارد. در جبران افت فشار ناشی از خط تولید یا برای افزایش فشار خروجی، لازم است که ابتدا گاز اکسیژن وارد کمپرسور ثانویه شده و بعد از رسیدن به فشار مورد نظر، وارد مخزن ذخیره ساز اکسیژن شود.

کارخانه تولید دستگاه اکسیژن ساز صنعتی

چرخه تولید این گازها بسته به نیاز مصرف کننده به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. ✅شرکت آرکا صنعت آریو در حوزه هایی مانند صنایع غذایی ، کشاورزی شیلات ، دام و طیور ، سردخانه ها ، صنایع بسته بندی ، کاغذ ، داروسازی ، آب و فاضلاب ، سازمان ها مراکز علمی ورزشی و فرهنگی و هنری آماده همکاری می باشد. ✅شرکت آرکا صنعت آریو در عرصه بین المللی نیز اقدام به اخذ نمایندگی از کشورهای اسپانیا ، کره جنوبی و ترکیه نموده است. همچنین این شرکت با صادارات به کشورهای آسیایی و اروپای غربی سهم به سزایی از بازارهای جهانی ازن را به خود اختصاص داده است. کپسول اکسیژن که اکسیژن مایع آن به شیوه صنعتی تهیه می شود، اکسیژن فشرده شده را در خود نگه می دارد. • ورودی گاز ازن ورودی و سیستم توزیع بررسی شود، تا حجم مورد نیاز ازن برای تماس با آب یا فاضلاب به سیستم ضد عفونی وارد شود. دستگاه اکسیژن ساز همراه از باتری تعبیه شده در داخل خود انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین میکند. این سری از دستگاه ها قادر هستند پالس های اکسیژن را برای تامین جریان بالاتر یا کاهش مصرف اکسیژن تولید نمایند. این دستگاهها با فیلترهای متفاوتی تولید و عرضه میشوند.

سرویس این دستگاهها باید به گونهای باشد که در زمان مشخص انجام شود تا کارکرد خوبی داشته باشد. دستگاه تولید اکسیژن برای جدا کردن اکسیژن از نیتروژن و آرگون و ارائه ی تا ۹۶٪ اکسیژن خالص طراحی شده است . این گاز می تواند از ترکیب دی اکسید کربن با آب هنگامی که نور خورشید وجود دارد تولید شود که این عمل توسط گیاهان صورت گرفته و به آن فتوسنتز گفته می شود . در فولاد سازی از ترکیب اکسیژن با کربن ، کربن دی اکسید که در این صنعت برای برش و جوشکاری و غیره بسیار مهم است تولید می شود. ژنراتورهای اکسیژن، اکسیژن گازی را از هوای فشرده در محل تولید می کنند و یک جایگزین مقرون به صرفه ، مطمئن و ایمن را برای منابع سنتی گاز اکسیژن مانند سیلندرها یا مایع کریوژنیک ارائه می دهند. ما همواره با ارائه ی بهترین محصولات و دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی و صنعتی قابل حمل سهم بزرگی را در بازار فروش محصولات و تجهیزات پزشکی ایفا می کنیم.

از این رو در ابتدا مقدمه ای کوتاه درباره دستگاه های اکسیژن ساز و تیم واحد تعمیر اکسیژن ساز ارائه می دهیم. چه خدماتی برای تعمیر دستگاه اکسیژن ساز ارائه میشود؟ پشتوانه ی ما رضایت شما عزیزان و همراهان گرامی است که همواره با رضایت خود ما را در ارائه ی خدمات دل گرم نموده اید. نکته ی منفی ای که در دنیای تجارت پزشکی امروزه وجود دارد این است که دلالان بد طینت عزیزان کم اطلاع را فریب داده و به دادن پول های گزاف مجبور می نمایند. کم جا و شیک با بدنه بسیار مقاوم ABS . زئولیت جداسازی N2/O2 بالایی را تحت فشار بسیار کم نشان می دهد که مصرف اکسیژن را کاهش می دهد. درون این برج ها مملو از مواد جاذبی به نام زئولیت است. کپسولها را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید زیرا ممکن است بر اثر حرارت انبساط گاز درون کپسول صورت گیرد و موجب انفجار شود. کپسول اکسیژن فشرده شده بیشتر برای کپسول های اکسیژن پورتال و قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرد . در این حالت ممکن است که از سمت این مراکز با کپسول های پر به محل مورد نظر شما مراجعه کنند و در ازای دریافت کپسول های خالی شما آن ها را تحویل شما دهند و یا اینکه کپسول های اکسیژن شما را به مراکز شارژ برده و آن ها را شارژ کرده و سپس عودت دهند.

چرا که باید تحت نظارت و ویزیت پزشک در منزل استفاده شود و از نظر پزشکی، دریافت دوز بالای اکسیژن سمی محسوب میشود و میتواند باعث آسیب به ریهها شود. علاوه بر آن این دستگاه های تولید گازهای صنعتی با خلوص بالای ۹۹% گاز تولید می کنند. • نوع دیگر اکسیژن ساز قابل حمل یا به اصطلاح اکسیژن ساز پرتابل میباشند که جهت استفاده بیماران در بیرون از منزل در ظرفیتهای ۲ و ۳و ۵ لیتر در دقیقه تولید و عرضه میگردند که اکثراً اکسیژن مورد نیاز بیماران را به صورت سیستم Impuls تولید میکنند. مزیت ظرفیت جذب تعادلی، این است که برای دستگاه های مختلف اکسیژن ساز برای تولید اکسیژن بهینه اعمال می شود. پکیج کامل اکسیژن ساز (دستگاه تولید اکسیژن) شامل: کمپرسور اسکرو هوا، دستگاه تولید کننده گاز اکسیژن، درایر تبریدی، مخازن و سیستم فیلتراسیون می باشد. برخی از انواع دستگاه اکسیژن ساز بصورت پالسی و برخی دیگر بصورت مستقیم اکسیژن را به بیمار میرسانند. اکسیژن سازها دستگاه های پزشکی هستند که اکسیژن موجود در هوای محیط را متمرکز می کنند تا گاز اکسیژن غنی شده را برای بیماران تامین کنند.دو نوع اصلی از اکسیژن سازها وجود دارند: اکسیژن سازهای ثابت و قابل حمل(پرتابل) .اغلب اکسیژن سازهای خانگی،از نوع ثابت هستند.و میتوانند برای تولید اکسیژن ،به صورت مداوم و یا پالسی مورد استفاده قرار بگیرند.برای بهره بردن حداکثر از اکسیژن تراپی،بهتر است از لوازم جانبی اکسیژن ساز مانند فیلتر، مرطوب ساز ،لوله ی اکسیژن و غیره استفاده کرد.امروزه،اکسیژن تراپی به کمک انواع متعدد اکسیژن ساز ها،بسیار راحت و بدون دردسر شده است.برای بیمارانی که از آمفیزم،بیماری مزمن انسداد ریه(COPD)و یا سایر بیماری های تنفسی رنج می برند، اکسیژن سازها یکی از تجهیزات ضروری پزشکی است.

دستگاه اکسیژن ساز صنعتی دقیق

معمولاً کمپرسور اکسیژن ساز قابل حملی که از نوع پالسی هستند. ↑ «قیچی ساز قله «ماکالو» را فتح کرد». ↑ «عظیم قیچی ساز موفق به صعود قله ۸۴۶۳ متری «ماکالو» شد». برخی از دستگاه های اکسیژن ساز کارکرده حتی از زمان گارانتی آنها که معمولاً 1 سال است، باقی مانده است. این نوع دستگاه ها نوعی فرایند صنعتی هستند که نیاز به فشار و جریان بیشتری نسبت به واحد های پزشکی دارند. کپسول هایی با حجم های بیش از 40 لیتر معمولا برای صنعت مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آن ها در مصارف پزشکی فقط فضای بیشتری را اشغال می کنند و کارایی کپسول های اکسیژن ده لیتری و چهل لیتری را نخواهند داشت. این نکته بویژه در کپسول های پزشکی حائز اهمیت است زیرا هر چه تاریخ جدید تری داشته باشد مرغوب تر بوده و ارزش و قیمت بیشتری خواهد داشت. قیمت دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن ساز دارای بسیار متفاوت است، اما هزینه شارژ کپسول اکسیژن در طولانی مدت هزینه ای برابر با یک دستگاه اکسیژن ساز در سطح متوسط را خواهد داشت. کاربرد دستگاه اکسیژن ساز خانگی نه تنها استفاده در خانه و محل کار است بلکه در هنگام سفر نیز می تواند مشکل بیمارانی را که نیاز به اکسیژن دارند، مرتفع کند.

شرایط پزشکی بیمارانی که به اکسیژن نیاز دارند، شامل بیماری های تنفسی است که موجب می شود اکسیژن لازم را نتوانند جذب کنند. این نوع دستگاهها که بسیار معمول و رایج میباشند اکسیژن موردنیاز را برای بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند، تامین میکنند. دستگاه اکسیژن ساز صنعتی نوعی دستگاه تولید اکسیژن است که با تغلیظ اکسیژن موجود در محیط به منظور تامین اکسیژن دستگاه ازنژنراتورر و بهبود عملکرد تولید ازن جهت تصفیه انواع فاضلابهای شهری و صنعتی، کارخانهها، استخرهای پرورش ماهی و… قیمت کمپرسور اکسیژن ساز به غلظت اکسیژن تولید شده، حجم آن و سرعت تولید اکسیژن بستگی دارد. همچنین برای خانواده هایی که دیگر نیاز به اکسیژن ساز ندارند، امکان فروش و جبران هزینه انجام شده فراهم می آید. با وجود فراوانی بسیار این عنصر ، به دلیل اینکه بشدت واکنش پذیر است دائما در حال انجام واکنش با سایر عناصر بوده و مقادیر خالص آن کمتر یافت می شود. کپسول اکسیژن در مقابل ضربه به شدت آسیب پذیر است و به شدت امکان انفجار دارد. در نزدیکی این کپسول های اکسیژن چه خالی و چه پر استعمال سیگار ممنوع می باشد و به شدت از استفاده از آن خودداری کنید. این مخزنها هنگام کنترل باید به صورت کلی احیا و مخزن آن مجدد پر بشود.

مرحله نهایی عملیات جداسازی اکسیژن از سایر گازهای هوا، انتقال اکسیژن فیلتر شده به مخزن ذخیره است. گازهای حاصل از احتراق حاوی N2 ، Co2، H2O و مقادیر کمی Co، H2 می باشد.گازها در یک کندانسور صفحه ای خنک می شوند و از یک جداکننده بخار، آب کندانس شده، جدا می شود. از استفاده از گاز هایی که این مشخصات روی آن ها ثبت نشده است و هیچ اطلاعاتی از مواردی که بیان شد در مورد کپسول اکسیژن و گاز موجود در آن ندارید، جدا خودداری کنید زیرا در موارد پزشکی ممکن است جان و سلامتی شما را به خطر بیاندازد. دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن هردو در فرایند اکسیژن تراپی مورد استفاده قرار می گیرند. باید دقت کنید که در محیطهای بیمارستانی که امکان نصب کپسول اکسیژن برای بیماران وجود ندارد (و یا نصب آن باعث خطراتی میشود) بهتر است که از دستگاههای اکسیژن ساز استفاده شود. اکثر افرادی که قصد دارند اجاره دستگاه اکسیژن ساز را از شرکت معتبر انجلم دهند و همین طور به شبانه روزی بودن آن دقت می کنند.

مدت زمان استفاده از دستگاه اکسیژن ساز نیز کاملا به نظر پزشک بستگی دارد. در هر صورت پس از تجویز پزشک بر لزوم استفاده از دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار، دغدغه خانواده مبنی بر انتخاب درست یک اکسیژن ساز خوب آغاز می شود. از سوی دیگر روش جذب نوسان فشار(PSA) می تواند خطرات ناشی از استفاده دستگاه های اکسیژن ساز را کاهش دهد. یا خواهان خرید دستگاه اکسیژن ساز کارکرده تمیز به قیمت مناسب می باشید؟ دستگاه های اکسیژن ساز به منبع انرژی برق متصل می باشند. پس لازم است حتما به جریان برق متصل گردد. ⛽موتور برق هیدروژنی ( هیدروژن غیر قابل انفجار) راه اندازی موتور برق تک سیلندر . ممکن است برای مصرف سیلندر اکسیژن، ترجیح دهید نوع دسته دوم آن را خریداری کنید. یکی از مهم ترین ویژگی ها تشخیص نوع این هشدارها است که برای بیمار بسیار دشوار است و دستگاه با قطع و وصل به موقع اکسیژن بیمار را از تغییرات ناگهانی میزان اکسیژن بی نیاز می کند. این سیستم توسط سنسورهای فشار بسیار حساس که داخل دستگاه قرار گرفته, دم و بازدم فرد را تشخیص می دهد و در هنگام دم, اکسیژن را خارج و در هنگام بازدم آن را قطع می کند.

زئولیت ها سری غربال های مولکولی غنی سازی اکسیژن CHEMXIN ویژه ای هستند که در سیستم PSA/VPSA استفاده می شوند. دستگاه اکسیژن ساز توسط پمپ مخصوص خود، هوای درون اتاق را به درون خود می مکد و بعد از آن از محفظه های پودر زئولیت عبور می دهد و پودر زئولیت، اکسیژن ۲۱ درصد موجود در هوای وارد شده را از گازهای دیگر هوا جدا کرده و به سمت محفظه های دیگر هدایت می نماید. قیمت اکسیژن ساز آمریکایی بیرجند نسیم شهر سیرجان خوی بهترین مارک و برند تجهیزات پزشکی و بیمارستانی قیمت انواع دستگاههای اکسیژن ساز دست دوم همراه پرتابل ایرانی ساخت ایران آمریکا چین آلمان انگلیسی هلندی. کافیست عکس دستگاه اکسیژن ساز و اطلاعات کامل آن را برای ما ارسال نموده تا بهترین فروش برایتان انجام پذیرد. دستگاه های اکسیژن ساز انواع مختلفی دارند که برای کابردهای متفاوت از هر کدام در جاهای مختلفی استفاده می شود. از طرف دیگر بسیاری از دستگاه ها دارای سیستم های حفاظتی برای جلوگیری از آتش سوزی های احتمالی هستند و در نتیجه خطر دستگاه اکسیژن ساز از یک کپسول اکسیژن پزشکی به مراتب کمتر است. همچنین از انواع اکسیژن در پروسه تصفیه آب و فاضلاب و آتش زدن و مشتعل کردن مواد شیمیایی و ساخت پلیمر ها که در پلاستیک سازی و ساخت پارچه کاربرد دارد و همچنین ساخت ضد یخ استفاده می شود.

دستگاه اکسیژن ساز صنعتی رایگان

روی این کپسول ها باید وزن و حجم و سال ساخت مشخص شده باشد و از رنگ سفید یک دست که مختص اکسیژن است و آرم اکسیژن استفاده شده باشد. این کپسول ها بین ده تا پانزده کیلو وزن داشته و مدتی است که به جای واردات این کپسول ها از اروپا و کشور هایی مانند چین پس از آن ، تحت مجوز اداره استاندارد و وزارت صنایع در ایران تولید می شوند. روش های مختلفی برای تولید گاز اکسیژن وجود دارد که در اینجا به روش طبیعی تولید اکسیژن و سه روش مهم تولید اکسیژن به صورت مصنوعی خواهیم پرداخت. عظیم قیچی ساز در ۸ مهرماه ۱۳۹۱ ساعت ۹:۳۴ به وقت ایران در شرایطی سخت و برف سنگین به همراه مهدی قلی پور دیگر کوهنورد تبریزی قله ۸۱۶۳ متری ماناسلو در منطقهٔ Gorkha (گورخا) واقع در Mansiri Himal که بخشی از هیمالیا در نپال است را بدون استفاده از اکسیژن مصنوعی صعود کرد و با صعود به قله ماناسلو صعودهای خود به قلل بالای هشت هزار متری دنیا را به ۱۰ قله رساند. نحوه کار کرد این دستگاه به گونه ای است که میتواند نیتروژن موجود در هوا را از بین برده و اکسیژن خالص و یا بالای ۹۵ درصد را در اختیار بیمار قرار دهد.

کمپرسور موجود در دستگاه اکسیژن ساز، فشار و درصد اکسیژن را در محفظه ها بالا برده و خلوص اکسیژن داخل انها را به ۹۴ درصد و فشار انرا به حدود ۲۳۰ میلی متر جیوه می رساند. به واسطه همین موضوع , خیلی سریع و آسان مقدمات جایگزینی گاز هیدروژن به جای گازهای CNG .LPG فراهم شد و متخصصان این گروه به رهبری مهندس بهرامی دستگاه مصرف گاز خانگی را ساختند و حدود 40 خانه در شمال و 22 خانه در جنوب سیستان و بلوچستان, که دسترسی به گاز CNG نداشتند و با نفت یا کپسول گاز LPG نیاز خانه خود را رفع میکردند به صورت آزمایشی به هیدروژن ساز مجهز شدند و بعد از گذشت چندین ماه از این آزمایش , با عملکرد بسیار عالی و کارآمد خود ,در صف تولید دستگاهای هیدروژن اکسیژن بهرامی قرار گرفت . دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی و صنعتی قابل حمل همانند کپسول اکسیژن نیست و نمی خواهد تا آن را شارژ مجدد و چند باره کرد و برای همیشه می شود از آن بهره برد زیرا همان طور که از نامش هویدا است می تواند خود به تولید ماده ی اکسیژن بپردازد.

Rate this post

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

یک پاسخ

  1. با عرض سلام و خسته نباشید. با توجه به نبود کارخانه اکسیژن ساز طبیعی و صنعتی جهت خدمات دهی به مردم باتوجه به شرایط بد کرونایی ما تعدادی از جوانان خودجوش شهرستان تصمیم بر ساخت کارخانه اکسیژن ساز کردیم ، سوالم اینجاست ما چه مدل دستگاه هایی نیاز داریم و از کجا میتوان تهیه کرد ، آدرس و شماره تماس دفتر فروش . نیاز به طرح توجیهی جهت ساخت کارخانه
    ممنونیم ما را راهنمایی بفرمایید
    ایزدپناه
    09333206505

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *